taisizco

taisizco

taisizco

taisizco

تانک ازت فروش


تانک ازت به عنوان یکی از ایمن ترین ابزار نگهداری نیتروژن مایع ، در صنایع نظامی ، پتروشیمی ، پزشکی ، دامپروری و کاربرد دارد . این مخازن که در ابعاد ، اشکال و کاربری های مختلفی تولید می شوند ، دارای قیمت های فروش متفاوتی می باشند که در این مقاله به فروش تانک ازت می پردازیم .

نکته اساسی در قیمت و فروش تانک ازت ساختار فنی آن می باشد . قیمت تانک ازت با توجه به گنجایش این مخازن ( از ۳ ، ۴ و ۵ لیتری به بالا ) ، شکل ظاهری آن ها ( استوانه ای یا مکعبی بطور مثال ) ، نوع دهانه (گشاد- کوتاه و یا باریک بلند) ، جنس مواد اولیه (کیفیت و مرغوبیت مواد پلی اتیلنی ) ، مدت زمان ایزوله ماندن و تحلیل روزانه ( قدرت نگهداری از چند روز تا چند سال ) ، کاربری آسان و ایمن ، شرکت سازنده آن (چینی یا آمریکایی ) ، تعداد کنیستر و رک و  تعیین می گردد .

یکی دیگر از عوامل حائز اهمیت در فروش تانک ازت ، کاربرد آن می باشد ، به عنوان مثال با در نظر گرفتن ۲ تانک ازت که هر دو دارای ساختار ظاهری یکسانی هستند ، ولی یکی برای نگهداری  ماده ای رادیواکتیویته جنگی (در صنایع نظامی) و دیگری برای نگهداری از سلول های بنیادین یک انسان (در علوم پزشکی و آزمایشگاهی ) مورد استفاده قرار می گیرند ، ساختار داخلی آن ها با هم فرق می نماید که این امر در قیمت فروش تانک ازت  نیز موثر است .

میکروسکوپ

میکروسکوپ بیولوژی

خرید میکروسکوپ بیولوژی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.